Servis Care

Časté dotazy


  • Jak Vás mohu kontaktovat v případě technických dotazů?
  • V případě technických dotazů nás kontaktuje zde: https://helpdesk.intelek.cz/secure/Dashboard.jspa
  • Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?
  • Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám.
  • Lze zaplatit opravu na fakturu?
  • Veškeré opravy musí být uhrazeny předem na zálohovou fakturu.
  • Mohu si u Vás zálohovat data?
  • Zálohu dat neposkytujeme. Před opravou je nutné si data zálohovat.
  • Jak dlouho trvá oprava přístroje?
  • Délka opravy je vždy závislá na konkrétní závadě a přístroji. Obecně se ale dá říci, že většinu oprav jsme schopni zrealizovat nejpozději do dvou pracovních dní od předání přístroje do našeho servisu v Brně.
  • Kolik bude stát oprava?
  • Využijte náš formulář, kde co nejpodrobněji popište závady na vašem přístroji. Můžete přiložit i fotografii přístroje. Obratem vám zašleme cenový návrh opravy. Orientační ceny najdete v ceníku.
  • Mohu někde zjistit stav své servisní zakázky?
  • Stav své servisní zakázky můžete sledovat na našich internetových stránkách - https://reklamace.serviscare.cz/
  • Lze zaslat telefon k opravě poštou?
  • Ano, telefon k opravě nám můžete též zaslat poštou. Opravený přístroj Vám následně pošleme zpět našim smluvním přepravcem.
  • Půjčujete náhradní telefon po dobu opravy?
  • Tuto službu v současné době neposkytujeme.