Časté dotazy
- Jak Vás mohu kontaktovat v případě technických dotazů?
- V případě technických dotazů nás kontaktuje zde: https://helpdesk.intelek.cz/secure/Dashboard.jspa
- Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?
- Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám.
- Lze zaplatit opravu na fakturu?
- Veškeré opravy musí být uhrazeny předem na zálohovou fakturu.
- Mohu si u Vás zálohovat data?
- Zálohu dat neposkytujeme. Před opravou je nutné si data zálohovat.
- Jak dlouho trvá oprava přístroje?
- Délka opravy je vždy závislá na konkrétní závadě a přístroji. Obecně se ale dá říci, že většinu oprav jsme schopni zrealizovat nejpozději do dvou pracovních dní od předání přístroje do našeho servisu v Brně.
- Kolik bude stát oprava?
- Využijte náš formulář, kde co nejpodrobněji popište závady na vašem přístroji. Můžete přiložit i fotografii přístroje. Obratem vám zašleme cenový návrh opravy. Orientační ceny najdete v ceníku.
- Mohu někde zjistit stav své servisní zakázky?
- Stav své servisní zakázky můžete sledovat na našich internetových stránkách - https://reklamace.serviscare.cz/
- Lze zaslat telefon k opravě poštou?
- Ano, telefon k opravě nám můžete též zaslat poštou. Opravený přístroj Vám následně pošleme zpět našim smluvním přepravcem.
- Půjčujete náhradní telefon po dobu opravy?
- Tuto službu v současné době neposkytujeme.