Časté dotazy
-
Jak Vás mohu kontaktovat v případě technických dotazů? - V případě technických dotazů nás kontaktujte na našem helpdesku.
-
Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou? - Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám.
-
Lze zaplatit opravu na fakturu? - Veškeré opravy musí být uhrazeny předem na zálohovou fakturu.
-
Mohu si u Vás zálohovat data? - Zálohu dat neposkytujeme. Před opravou je nutné si data zálohovat.
-
Jak dlouho trvá oprava přístroje? - Délka opravy je vždy závislá na konkrétní závadě a přístroji. Obecně se ale dá říci, že většinu oprav jsme schopni zrealizovat nejpozději do dvou pracovních dní od předání přístroje do našeho servisu v Brně.
-
Kolik bude stát oprava? - Využijte náš formulář, kde co nejpodrobněji popište závady na vašem přístroji. Můžete přiložit i fotografii přístroje. Obratem vám zašleme cenový návrh opravy. Orientační ceny najdete v ceníku.
-
Mohu někde zjistit stav své servisní zakázky? - Stav své servisní zakázky můžete sledovat na našich internetových stránkách - https://reklamace.serviscare.cz/
-
Lze zaslat telefon k opravě poštou? - Ano, telefon k opravě nám můžete též zaslat poštou. Opravený přístroj Vám následně pošleme zpět našim smluvním přepravcem.
-
Půjčujete náhradní telefon po dobu opravy? - Tuto službu v současné době neposkytujeme.